Trenger du hjelp?

Vanlige spørsmål og svar

Airhelp+

Denne tjenesten kan gi deg som kunde opp til 600 EUR i erstatning ved eventuell flyforsinkelse, innstilt fly eller om du skulle nektes ombordstigning.

 

En flyreise går ikke alltid som man har tenkt seg og av og til berøres man av forsinkelser. Dette er grunnen til at vi tilbyr tilleggstjenesten AirHelp+. Denne gir deg som kunde hjelp ved en eventuell forsinkelse, innstilt fly eller om du skulle bli nektet ombordstigning.

 

Betingelser og viktig å vite:

  • Produktet selges for hele selskapet.
  • Produktet må kjøpes i forbindelse med flybilletten.
  • Produktet refunderes ikke.
  • Produktet er kun gyldig om den reisende har vært med på reisen.
  • Tjenesten er personlig og kan ikke overlates.

AirHelp+ er et eksternt produkt som selges via Ticket. Det er Airhelps egne betingelser og bestemmelser sammen med EG-261 som avgjør om du som kunde har rett til erstatning. Vi kan ikke påvirke om erstatning skal betales ut eller ikke.

 

Er man usikker på om flyvningen omfattes av kompensasjon, kan man benytte seg av Airhelps rettighetskontroll.

Hvem er Airhelp?

Airhelp har i mer enn fem år hjulpet reisende rundt om i verden med å drive kompensasjonssøknader mot flyselskap ved forsinkede, innstilte eller overbookede fly. Målet er å gjøre prosessen for deg som kunde så enkel som mulig.

 

Har du spørsmål om produktet? Se informasjon hos Airhelp.